FAQ

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie – status dotyczy zamówień detalicznych – w przypadku zamówienia dużych ilości produktów czas realizacji może się wydłużyć. O ewentualnej zmianie terminu realizacji poinformujemy mailem.

24 h – produkt powinien zostać wysłany w ciągu 24 h od złożenia zamówienia w dni robocze pod warunkiem opłacenia zamówienia. Produkty zamówione po godzinie 16 traktowane są jako zamówienia złożone w kolejnym dniu roboczym.

2-3 dni – produkt powinien zostać wysłany w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia pod warunkiem opłacenia zamówienia.

3-5 dni – produkt powinien zostać wysłany w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia pod warunkiem opłacenia zamówienia. Wyjątkiem są sytuacje, gdy zamówiona zostanie duża ilość produktu – wówczas realizacja może przedłużyć się do kilkunastu dni.

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Jeżeli dokonałeś rejestracji w sklepie po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Czas realizacji zamówienia należy skalkulować osobno dla każdego zamówienia, ponieważ zależy od dostępności towaru, wybranej metody płatności oraz wybranego sposobu dostawy.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy. O szczegółach dotyczących realizacji Twojego zamówienia zostaniesz poinformowany za pośrednictwem e-mail.

 Jakie formy dostawy są dostępne?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

·         firma kurierska,

·         Poczta Polska (przesyłka listowa polecona ekonomiczna lub przesyłka listowa polecona priorytetowa),

·         E-Commerce Polecony InPost

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Cię formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranego sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych. Istnieje również możliwość wybrania darmowej przesyłki, gdy wartość brutto zamówionych produktów przekroczy 200 zł. Rodzaj przesyłki darmowej dopasujemy do rodzaju, wielkości i wagi zamawianych produktów.

 Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać przelew na konto bankowe lub płatność elektroniczna (przelew on-line).

Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyku, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

Co to jest Schowek?

Schowek to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do Schowka. Produkty w Schowku są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w Schowku znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć ze Schowka.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w uwagach przypisanych do zamówienia. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data przygotowania całego zamówienia do druku. Nie ma możliwości zmiany tej daty na wcześniejszą lub późniejszą.

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na nasz adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia po tym terminie (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej wysyłając e-mail: admin@twojsklep.com.pl

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości w koszyku. W momencie przesłania go na nasz adres anulowanie jest niemożliwe. Jeżeli złożyłeś błędnie zamówienie i nie rozpoczęliśmy jeszcze jego realizacji – prosimy o jak najszybszy kontakt - najlepiej wysyłając e-mail: admin@twojsklep.com.pl.