FAQ
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na
Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego
zamówienia. Jeżeli dokonałeś rejestracji w sklepie po zalogowaniu do
Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących
oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach,
itp.
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Czas realizacji zamówienia należy skalkulować osobno dla
każdego zamówienia, ponieważ zależy od dostępności towaru, wybranej metody
płatności oraz wybranego sposobu dostawy.
Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy. O szczegółach dotyczących realizacji Twojego zamówienia zostaniesz poinformowany za pośrednictwem e-mail.
Jakie formy dostawy są dostępne?
Odbiór osobisty, przesyłka kurierska, Paczkomaty InPost, Poczta Polska odbiór w punkcie (Placówka Pocztowa, Stacja Orlen, Kiosk/Salonik RUCH, Sklep Żabka).
Ile zapłacę za przesyłkę?
Całkowity
koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu
formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz
dokładną wartość do zapłaty.
Jak realizowana jest przesyłka kurierska?
Dostawa jest realizowana
przez jedną z profesjonalnych firm kurierskich (z reguły korzystamy z
usług DPD, Kurier InPost, DHL, UPS lub innych w zależności od rodzaju
zamówionych towarów). Wybranie kuriera oznacza wygodę i pewność, że
Twoje zamówienie dotrze na czas za niewygórowaną cenę prosto do domu. Dodatkowo, na
Twój adres e-mail otrzymasz link do strony, na której na bieżąco
będziesz mógł sprawdzać, gdzie znajduje się Twoja przesyłka.
Dlaczego koszty wysyłki do Paczkomatu InPost są wyższe niż w popularnym serwisie aukcyjnym?
Tylko
ogromni, strategiczni partnerzy mogą uzyskać preferencyjne stawki
przesyłek, w ramach naszej oferty widzą Państwo dokładnie takie stawki
za poszczególne gabaryty jakie udało nam się wynegocjować u Przewoźnika,
nie zarabiamy na przesyłkach.
Dlaczego dostawa Pocztą Polską do punktu odbioru jest droższa niż inne formy dostawy?
Dostawa Pocztą
Polską do punktu odbioru (Placówka Pocztowa, Stacja Orlen, Kiosk/Salonik
RUCH, Sklep Żabka) - koszt
uzależniony jest od gabarytu przesyłki - należy brać pod uwagę,
że niektóre produkty (np poduszki) są dość duże gabarytowo, zwłaszcza
przy zamówieniu kilku sztuk koszt przesyłki może znacząco
wzrosnąć lub przesłanie paczki określonym sposobem może nie być możliwe z
uwagi na dopuszczalny maksymalny format przesyłki wskazany przez
Przewoźnika. Szczególnie w przypadku większych zakupów warto rozważyć
przesyłkę firmą kurierską prosto do domu. Zdajemy sobie sprawę, że koszt
przesyłki do punktu odbioru w dużym gabarycie może nie być atrakcyjny
cenowo (nie mamy na to wpływu - takie są ceny poszczególnych gabarytów
dyktowane przez Przewoźnika), jednak istnieją sytuacje kiedy np z uwagi
na to, że długo pracujemy poza domem trudno jest odebrać przesyłkę
kurierską, pozostawiamy do wyboru taką możliwość - warto ją rozważyć
jeśli często nie ma nas w domu, a niedaleko jest jeden z proponowanych punktów odbioru.
Jak zapłacić za zamówienie?
W
zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych
preferencji, możesz wybrać przelew na konto bankowe lub płatność elektroniczną
(przelew on-line).
Co to są Punkty Zwrotne?
Punkty zwrotne przyznawane są w ramach programu lojalnościowego dla
klientów indywidualnych. Za każdą wydaną złotówkę otrzymasz 1 pkt
zwrotny. Podczas kolejnych zakupów
punkty zwrotne można wymienić na dowolny
produkt dostępny w naszym sklepie po uzbieraniu niezbędnej ilości (każdy
produkt posiada swoją cenę w Punktach Zwrotnych widoczną w opisie).
Co to są kupony rabatowe?
W
wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one
formę kodów, które należy wpisać w koszyku, w odpowiednio oznaczonym
polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.
Pamiętaj,
że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod
rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.
Co to jest Schowek?
Schowek
to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz.
Jeżeli
wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj
się i dodaj produkt do Schowka. Produkty w Schowku są dla Ciebie zapamiętywane.
Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w Schowku znajdziesz wszystkie zapisane
przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je
do koszyka lub usunąć ze Schowka.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak,
na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu
w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję
„firma” i podaj dane do faktury wraz z numerem NIP. Informacje na temat chęci otrzymania faktury
VAT umieść w uwagach przypisanych do zamówienia. Jeżeli adres wysyłki jest
inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i
podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.
Data
wystawienia faktury VAT to data przygotowania całego zamówienia do wysyłki. Nie
ma możliwości zmiany tej daty na wcześniejszą lub późniejszą.
Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz
modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości.
W momencie przesłania go na nasz adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu
jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia po tym terminie (zmiana adresu,
dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy),
skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej wysyłając e-mail: info@gadzety.lublin.pl
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je
anulować?
Możesz
anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości w
koszyku. W momencie przesłania go na nasz adres anulowanie jest niemożliwe. Jeżeli
złożyłeś błędnie zamówienie i nie rozpoczęliśmy jeszcze jego realizacji –
prosimy o jak najszybszy kontakt - najlepiej wysyłając e-mail: info@gadzety.lublin.pl.