FAQ

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Jeżeli dokonałeś rejestracji w sklepie po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Czas realizacji zamówienia należy skalkulować osobno dla każdego zamówienia, ponieważ zależy od dostępności towaru, wybranej metody płatności oraz wybranego sposobu dostawy.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy. O szczegółach dotyczących realizacji Twojego zamówienia zostaniesz poinformowany za pośrednictwem e-mail.

Jakie formy dostawy są dostępne?
Odbiór osobisty, przesyłka kurierska, Paczkomaty InPost, Poczta Polska odbiór w punkcie (Placówka Pocztowa, Stacja Orlen, Kiosk/Salonik RUCH, Sklep Żabka).

Ile zapłacę za przesyłkę?
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.

Jak realizowana jest przesyłka kurierska?
Dostawa jest realizowana przez jedną z profesjonalnych firm kurierskich (z reguły korzystamy z usług DPD, Kurier InPost, DHL, UPS lub innych w zależności od rodzaju zamówionych towarów). Wybranie kuriera oznacza wygodę i pewność, że Twoje zamówienie dotrze na czas za niewygórowaną cenę prosto do domu. Dodatkowo, na Twój adres e-mail otrzymasz link do strony, na której na bieżąco będziesz mógł sprawdzać, gdzie znajduje się Twoja przesyłka.

Dlaczego koszty wysyłki do Paczkomatu InPost są wyższe niż w popularnym serwisie aukcyjnym?
Tylko ogromni, strategiczni partnerzy mogą uzyskać preferencyjne stawki przesyłek, w ramach naszej oferty widzą Państwo dokładnie takie stawki za poszczególne gabaryty jakie udało nam się wynegocjować u Przewoźnika, nie zarabiamy na przesyłkach.

Dlaczego dostawa Pocztą Polską do punktu odbioru jest droższa niż inne formy dostawy?
Dostawa Pocztą Polską do punktu odbioru (Placówka Pocztowa, Stacja Orlen, Kiosk/Salonik RUCH, Sklep Żabka)
- koszt uzależniony jest od gabarytu przesyłki - należy brać pod uwagę, że niektóre produkty (np poduszki) są dość duże gabarytowo, zwłaszcza przy zamówieniu kilku sztuk koszt przesyłki może znacząco wzrosnąć lub przesłanie paczki określonym sposobem może nie być możliwe z uwagi na dopuszczalny maksymalny format przesyłki wskazany przez Przewoźnika. Szczególnie w przypadku większych zakupów warto rozważyć przesyłkę firmą kurierską prosto do domu. Zdajemy sobie sprawę, że koszt przesyłki do punktu odbioru w dużym gabarycie może nie być atrakcyjny cenowo (nie mamy na to wpływu - takie są ceny poszczególnych gabarytów dyktowane przez Przewoźnika), jednak istnieją sytuacje kiedy np z uwagi na to, że długo pracujemy poza domem trudno jest odebrać przesyłkę kurierską, pozostawiamy do wyboru taką możliwość - warto ją rozważyć jeśli często nie ma nas w domu, a niedaleko jest jeden z proponowanych punktów odbioru.

Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać przelew na konto bankowe lub płatność elektroniczną (przelew on-line).

Co to są Punkty Zwrotne?
Punkty zwrotne przyznawane są w ramach programu lojalnościowego dla klientów indywidualnych. Za każdą wydaną złotówkę otrzymasz 1 pkt zwrotny. Podczas kolejnych zakupów punkty zwrotne można wymienić na dowolny produkt dostępny w naszym sklepie po uzbieraniu niezbędnej ilości (każdy produkt posiada swoją cenę w Punktach Zwrotnych widoczną w opisie).

Co to są kupony rabatowe?
W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyku, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.
Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

Co to jest Schowek?
Schowek to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz.
Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do Schowka. Produkty w Schowku są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w Schowku znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć ze Schowka.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury wraz z numerem NIP. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w uwagach przypisanych do zamówienia. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.
Data wystawienia faktury VAT to data przygotowania całego zamówienia do wysyłki. Nie ma możliwości zmiany tej daty na wcześniejszą lub późniejszą.

Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na nasz adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia po tym terminie (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej wysyłając e-mail:
info@gadzety.lublin.pl

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości w koszyku. W momencie przesłania go na nasz adres anulowanie jest niemożliwe. Jeżeli złożyłeś błędnie zamówienie i nie rozpoczęliśmy jeszcze jego realizacji – prosimy o jak najszybszy kontakt - najlepiej wysyłając e-mail:
info@gadzety.lublin.pl.